diumenge, 11 d’octubre del 2009

SANTA CREU I CAN PORTELL "LA MASIA" (ITINERARIS)











Avui he fet un recorregut desde el Castell Ciuró fins a Santa Creu d'Olorda, per el GR- 92,el camí és ample i fa pujada, passa entre camps de conreu,la major part d'oliveres i ametllers ara abandonats. En els posts anteriors aquest podeu observar part d'aquest itinerari; Castell Ciuró, Can Vilagut pasant per Can Portell (ara reconvertida en Restaurant, reconegut per les seves calçotades) fins arribar a Santa Creu (328 m), paratge molt concorregut els dies de festa; hi ha una església romànica, una gran esplanada amb àrea de lleure i una antiga mina de pissarres negres.

4 comentaris:

  1. Hola Ló: He començat pel post d'abaix,per que volia escriure un comentari a tots ,pero va molt lent. Aixi es que paso a dalt.
    Dir-te que m'ha gradat moltissim aquesta publicació. Et felicito!!!
    Un altre dia ja anire fent comentaris als altres post.
    Petons!!!

    ResponElimina
  2. Quina gracia Mariló!!!
    T'ho agraieixo molt i m'he emocionat,pero no tinc cap merit,primer per que ets inteligent i aprens sola i segon estic amb tu i t'explico les coses amb molt de gust.
    No cal que et digui que t'estimo molt i sento per tu una gran tendressa i de vegades penso que m'agradaria poder tornar el temps enrera,que tornessis a ser petita,per poderte mimar molt doncs em sembla que quan eres petita potser et vaig fallar alguna vegada.
    Aquesta sensació també la tinc amb el Francesc. Deu ser per que os porto dins el cor.
    Gracies rep una forta abrassada de la teva germana.

    ResponElimina
  3. No sé exactamen amb qui estic parlan, com a Ferma, pensaba que era la amiga de la Trini que ens va acompanyar al ultim (bier&bloggers)no se si s'escriu així! i ara al lleigir el que la Trini comenta... ¿Ets la Mariló?. De totes maneras t'agraeixo el teu comentari al meu blog tot i que vaig encara molt perduda.
    Aquesta excursió que has fet a la creu d'Olorda jo l'havía fet molt diumenges d'hivern, caminant desde Esplugues, era una passada i sempre l'acababem menjan carn a la brasa amb pa amb tomaquet al xiringuito.
    La tornada amb la panxa plena era mes faxuga, pero i tornabem un altre cop.
    Ara ultimament aquesta excursió la fem amb cotxe, algún día tindrem que tornar al origens i caminar una mica.
    Molts petons i a reveura.

    ResponElimina
  4. Vaja, també ets aficionada als videos i les presentacions, es nota desde el primer que vas fer, el Machado, fins l'ultim de les fonts del llobregat, es nota "experiencia".Per cert, aquest estiu jo també he fet un camí de ronda, desde Lloret a Tossa,et dona una perspectiva diferent.
    Els vídeos m'han agradat molt.
    Bona nit.

    ResponElimina