dimecres, 12 de maig del 2010

EL ARDOR DE LA SANGRE




Vaig saber de l’escriptora Irène Némirovsky per un company de feina que es un admirador de les seves obras, m’habia parlat de “La suite francesa”, publicada el 2004.
Dies enrera em va deixar dues obres d’ella: “El ardor de la sangre” que he acabat de llegir i “El maestro de almas” que el deixo per més endevant.
Irène Némirovsky va nèixer a l’any 1903 i va morir el 1942 a Auschwitz, a causa del tifus.Durant més de seixanta anys, la seva filla ha tingut consevats els borradors i manuscrit que li va deixar en una maleta.

Ambientada en la França rural de principi dels anys 30. Silvio el protagonista els seus 60 anys torna el seu poble natal desprès de 20 anys d’haver estat recorrent mon i gastant-se tota la seva fortuna. Una mort tràgica es la que porta a una situació tensa, i a unes confessions que treuran a la llum secrets del passat

1 comentari:

  1. Hola Ló:
    Aquest llibre també m'agradaria llegir-lo es teu? ja m'el deixaras.Pel disabte deixem a punt el de les germanes,docns no el vaig trobar. Petons!!!!

    ResponElimina