diumenge, 29 d’agost del 2010

UN SOMNI FET REALITAT

El dia 12 d’ Agost a les 15,45 vam agafar el vol amb Egyptair ( Boeing 737/800), Barcelona – El Cairo. Desprès de quatre hores de vol durant el qual es va projectar una pel•lícula en angles i subtítols en àrab ( com podeu suposar no vaig entendre res! )-
Al arribar El Cairo contàvem en que havia diferencia horària de una hora més , però va resultar que el ser el mes del Ramadà no hi ha aquesta diferencia. Ja ens estava esperant el representant de l’agencia Club 5 *****, en Mohamed, junt amb un’altre parella de Barcelona, que desprès vam estar tots els dies junts, el Victor i L’Esme, ens van traslladar al hotel Ramses Hilton. Varem poder veure la conducció temerària que tenen els Cariotas .
Desprès de sopar en Mohamed ens va presentar les excursions facultatives que no estaven incloses dins el programa que havíem triat nosaltres que s’anomenava “ESPLENDOR NUBIO”.( 3 nits Cairo, 3 nits creuer Nil, 4 nits creuer Llac Nasser)-
Han estat uns dies inoblidables !
Es un viatge totalment recomanable!. L’únic que he trobat que no es dedicava temps suficient a les visites els temples i ha tant a explicar!.
El que més m’ha agradat ha sigut , Abu Simbel. Va ser impressionant anar-nos apropant
desde el llac!. I a la nit veure l’espectacle de “Llum i so “-
Ha sigut la primera vegada que feia un creuer i ha sigut una experiència molt relaxant, a més a més hem estat tant en el creuer de Nil “ ALHAMBRA”,com en el del llac Nasser “ OMAR EL KHAYAM”en unes moto-naves molt noves, la primera tansols 4 mesos i l’altre dos anys- la tripulació, molt agradable, el menjar boníssim, he tornat amb 2 kg. de més, amb això ho dic tot!.
El que ha sigut més pesat de tot ha sigut el tema de les propines, arribà un moment que ja sembla un “atraco a mano armada”. I els venedors ambulants que no te'ls treus del damunt!