divendres, 12 de febrer del 2010

Escapada de Cap de Setmana a Londres

Mai havia tingut especial interés en coneix aquesta ciutat. Però en Jordi que li encanta viatjar em va convença per fer-hi una escapada de cap de setmana. Tot i el poc temps del que disposarem crec que vam treure-li el suc, tot sigui dit gràcies a la bona organització per part meva.Sortiem del Prat a 2/4 de 9 del vespre del Divendres, a la 1 de la matinada ( hora anglesa! Ens deixavem caure el llit!).
El dissabte el mati desprès d’un bon esmorzar i ven abrigats vam començar pel Palau de Buckingham fins a Hyde Park (no es la millor època de l’ any per passejar-hi, però tot i així em va agradar molt). Desde Marble Arch amb “underground” (metro) fins a Notting Hill tot passejant pel mercat de Portobello (antiguitats). Desprès de tenir unes petites complicacions degut a que la linea groga del metro estava tancada per obres vam aconseguir arribar a l’ estació de Tower Hill a on hi ha The Tower of London i The Tower Bridge , va se aquí on vem ser obsequiats amb uns raigos de sol.
Ja eren les 4 de la tarde i varem “parar” per dinar a un restaurant al costat de la Ribera del Tamesis desde el que podíem contemplar unes marevelloses vistes del Tower Bridge. Al sortir ja no feia solet i s’havia girat un aire gelat però nosaltres valents vem seguir fins el pont Millennium per el que varem creuar a l’ altre banda del Tamesis gaudint de la Catedral de St. Paul. Esperant a l’hora per anar el Musical “The Lion King” vem tafanejar per Convent Garden. A la sortida del teatre com no habiem caminat prou en tot el dia vem tornar a creuar el Tamesis aquest cop per The Bridge Waterloo fins a The Bridge Westminster contemplant “The London Eye”, “Houses of Parlament” i el “Big Ben”. Al arribar a l’hotel vem caure plegats!
L’ endemà desprès d’uns ous ferrats per esmorzar vem tornar a Westminster per veure l’Abadia i el Big Ben amb claror de dia.
Ja havia començat el compte enrrera!.
Seguint fins a Trafalgar Square i Piccadilly Circus.
Carretejant per Soho fins a “Chinatown” a on es podia apreciar els preparatius pel Festival de l’any nou xines que es celebra precisament avui .
Ja una mica escopetejats de tornada cap a l’hotel per recollir les maletes vem creuar per St. James’s Park . Fins a l’estació d’autobusos de Victòria per anar a l’ aeroport de Stansted on el vol va portar 1h i ½ de retard.Arrivabem el Prat a les 22.15 h.
Conclusions:
El que mes em va agradar; The Tower Bridge, The London Eye, (es impressionant!) i el Parlament amb el Big Ben (il•luminats).
Teníem previst anar a Candem i a Regent’s Park però no varem poder.
Recomano si mai teniu l’oportunitat d’anar-hi que aneu mes dies i aprofiteu per visitar els diferents museus que hi ha com: Tate Britain, Tate Modern, son tots gratuïts.