diumenge, 21 de març del 2010

MILLENIUM 3

Quan varem poder coincidir tots un dia per anar a veure Millenium 2, va resultar que el dia abans l’habien tret de cartellera, ens vam quedar amb un pam de nas!
I ara amb l’estrena de “La Reina al Palau dels corrents d’aire”, Vam dir: que no ens torni a pesar el mateix!


Aquest cop si hi hem sigut a temps!


Tot i que estic traient-me el costum de veure pel•lícules de les que he llegit el llibre, en el cas de la saga de Millenium, no ha sigut així. M’empesat les tres pel•lícules! (de la 1a hi ha un post publicat en aquest bloc), el 2n tot i ser la història del llibre que em va enganxar més, (hi tinc post publicats dels tres llibres), la pel•lícula no em va agradar gens, crec que si no hagues sigut que sabia de que anava, no hagues entes res.
En canvi, el desenllaç de la Triología em va agradar força. El llibre el vaig acabar de llegir el mes de Juliol i ara al veure la pel•lícula vaig anar recordant els detalls, té una durada de 147 minuts però no es fa gens pesada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada