diumenge, 25 d’octubre del 2009

RUPIT
























Al llindar de la comarca d'Osona entre els cingles d'Aiats i la Garrotxa hi ha aquest poble que es el més admirat del Collsacabra.

Hi podem destacar el seus carrers empedrats, cases rústiques del segles XVI i XVII, el pont penjat de fusta, l'esglesia de Sant Miquel d' estil barrocneoclàsic.
Hi ha una dita que diu que el poble de Rupit és el més antic del món. Quant demanen el perquè, contestem que sí, que es una cosa certa i ben provada, ja que el nostre primer pare, Adam, quan anava a fer “les seves feines”, hi anava a Rupit (arrupit). Es veu que sols és una cosa d’imaginació i de canviar alguna lletra.

1 comentari:

  1. Tenemos muchas ganas de ir, pero nuestras perras les gusta más el río y pasear por la civilización no les gusta nada... ladran, tiran de la correa y en fin de semana estos pueblos son visitados por muchas personas, no disfrutamos, preferimos ir a estos preciosos lugares entre diario!!!
    Vamos de vez en cuando a Camprodón!! Walter 2000 !!
    ...Luna con sus 14 años la mantenemos en un paseo de 1 hora durante los fines de semana, la pobreta tiene muchos kms en sus patas y ya no puede!!
    Sin embargo, Donatella con sus 2 años está con ganas locas de correr, jugar...
    Me gustan mucho tus entradas de viajes y excursiones...
    Gracia

    ResponElimina