diumenge, 22 de novembre del 2009

EL LECTOR


Tot i que, es un llibre que recomano força, jo personalment no l’ he assaborejat gens doncs anteriorment havia vist la pel·lícula. La gràcia d’ aquesta lectura es anar desvelant els aconteixements mica en mica i en el meu cas ja els coneixia.
Però per els que no l’ hagueu vista classifico el llibre com a molt recomanable.
Tracta de la relació amorosa d’ un noi de quinze anys amb una dona de trenta-sis, una història que hauran de viure d' amagat, com pot marcar una relació tota una vida, ambientada en l’ Alemanya dels anys quaranta, un judici on es jutge un crim del passat.
Fins a on es pot arribar per amagar un secret?

2 comentaris:

  1. Mariló, Ja soc aquiiii...!!!! Ai...la meva nena que la tenia abandonà(abandonà ho tens que llegir em andaluz).Noïa perdona,però això meu es de boja.
    Mira, es beu que les bayas van que xuta, doncs em llevo a les 6:45,ales 7 ja estic a la maquina,fins les 10h.Esmorzo debant l'ordinadò.Aquets dies he tingut feine a fer uns punts de llibre vers la violència masclista( ja t'enguardo).Contactar amb la gent per que portessin els quadres,montar l'exposició...en fi.Que em passen els dies que no ma n'adono.Ay !!! veus ja me anat per les branques i no et feïa el comentari del teu post. Molt interessant,t'expliques molt be. A mi la peli també em va agradar moltissim." El llibre un Burka por amor" també t'agradara.La peli està molt bé ,però el llibre em va agradar més.
    Be, fins aviat.
    Petoneeets!!!!

    ResponElimina
  2. Remenant per Intewrnet m'ha sortit el teu bloc. Interessant els continguts d'excursions i de llibres. Aquesta última història està bé, de fet totes les històries bones amb secrets, s'han d'amagar.
    T'aniré seguint.
    Tinc un bloc, s'hi vols dornar-hi un tomb, "Al vent" www.miradesalvent.blogspot.com
    Sort

    ResponElimina